-
  Въпроси/Отговори  •  Търсене  •  Потребители  •  Потребителски групи   •  Регистрирайте се  •  Профил  •  Влезте, за да видите съобщенията си  •  Вход

 
 
 Developer Update - January 2012 Skill Balances Следващата тема
Предишната тема
Създайте нова темаНапишете отговор
Автор Съобщение
Chavi
Gazpacho





Регистриран на: 16 Яну 2005
Мнения: 3157
Местожителство: Дивите Земи, Окръг Магуума

МнениеПуснато на: Пет Яну 06, 2012 11:29 am Отговорете с цитатВърнете се в началото

Developer Update - January 2012 Skill Balances

Интересни нови решения.

_________________
/Чави/
ImageImage
Вижте профила на потребителяИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяICQ Номер
keflekzo
Lich Eyes



Регистриран на: 12 Мар 2006
Мнения: 1320

МнениеПуснато на: Пет Яну 06, 2012 6:18 pm Отговорете с цитатВърнете се в началото

Харесва ми, че последно време ( последните години) извадиха доста интересни революционни неща и преработиха доста неща радикално. Определено това ще има позитивно влияние върху ГУ2, взеха си поуките, балансирането не трябва да е следствие.
И това с диференцирането на ПвП и ПвЕ е страхотна политика. И двете трябва да са атрактивни, но по различен начин.
Дано бета фийдбека да е добър и април-май месец да се срещнем в един по-хубав свят Smile
Вижте профила на потребителяИзпратете лично съобщение
Moore
Bg Soul Reavers



Регистриран на: 14 Юни 2005
Мнения: 1326
Местожителство: C:\Program Files\Guild Wars\Gw.exe

МнениеПуснато на: Пет Яну 06, 2012 6:41 pm Отговорете с цитатВърнете се в началото

Xinrae's Revenge

Flux effect
Whenever you successfully activate a skill, it is disabled for 3 seconds for all members of your party and the opposing party who are in the area and also have it on their skill bars.
Concise description
Whenever you successfully activate a skill, it is disabled (3 seconds) for all party and opposing party members in the area who have it on their skill bars.

The user's skill is not disabled.
This allows Assassins to disable enemy skill chains by using off-hand or dual attacks out of turn.
Similarly, activating attack skills while blind (or blocked) could usefully interfere with the enemy's plans while adding little inconvenience to the player.
This Flux has a pronounced impact on typical linebacking tactics, due to the number of identical frontline builds.
This Flux "will not impact Dragon Arena and Rollerbeetle Racing" during Canthan New Year (source).



Ей това ми се ще да видя какъв екшън ще направи с януарския МАТ.

_________________
Image

Image

That`s gangsta!
Вижте профила на потребителяИзпратете лично съобщениеИзпрати мейлаПосетете сайта на потребителяICQ Номер
QkataPerverznica
Bg Soul Reavers



Регистриран на: 10 Окт 2007
Мнения: 157
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Чет Яну 12, 2012 5:30 pm Отговорете с цитатВърнете се в началото

emi ob6to vzeto ti se recharge-vat skilovete bezpri4inno ot vreme na vreme i sega vliza v upotreba s tupite earth eleta koito 4uh 4e skoro 6te gi nerffvat Very Happy

_________________
OLIGOFRENI STEEE Very Happy
Вижте профила на потребителяИзпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:      
Създайте нова темаНапишете отговор


 Идете на:   



Следващата тема
Предишната тема
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Translation by: Boby Dimitrov