-
  Въпроси/Отговори  •  Търсене  •  Потребители  •  Потребителски групи   •  Регистрирайте се  •  Профил  •  Влезте, за да видите съобщенията си  •  Вход

 
 
 Black Desert Online - ново поколение MMORPG Следващата тема
Предишната тема
Създайте нова темаНапишете отговор
Автор Съобщение
Ikcen
Ascalon Trainee



Регистриран на: 21 Авг 2012
Мнения: 25

МнениеПуснато на: Нед Фев 10, 2013 1:47 am Отговорете с цитатВърнете се в началото

Тъй като ме мързи да пиша, пускам линкове.

В общи линии - напълно отворен свят с подземия, свободни битки, обсади на замъци, сандбокс, динамична бойна система с блокиране, подскоци и търкаляне, катерене по сгради, търговия, политика, производство, възможност за покупка на имоти, възможност за обзавеждането им, гилдии, данъци, възможност за наемане на NPC - за охрана, войска или работа, езда - включително и бой докато яздиш, карети и фургони, PK с drop, свободно PvP, рейдове, според създателите: Играта слага край на гринда. Изумителна графика, страхотен дизайн. Излиза в Корея през 2013 г. Търсят дистрибутори за САЩ и Европа, от които ще зависи дали ще е PtP или FtP, като в Корея.

http://www.pearlabyss.com/
https://www.facebook.com/Pearl.Abyss.Black.Desert
http://steparu.com/previews/mmo-rpg-previews/1071-black-desert-online-preview-2
http://www.forbes.com/sites/erikkain/2013/01/25/black-desert-is-an-amazing-looking-mmorpg-and-it-has-the-trailer-to-prove-it/

След GW2, която за мен е провал в почти всяко едно отношение, реших да погледна какво ново пускат и според мен това е най-доброто.
Вижте профила на потребителяИзпратете лично съобщение
Delegat
Lord Ninjaz



Регистриран на: 13 Май 2005
Мнения: 1031

МнениеПуснато на: Пон Фев 11, 2013 11:20 am Отговорете с цитатВърнете се в началото

Бе тя и Тера беше ММО от ново поколение, ама фейлна. И ми е интересно точно колко си играл GW2, че да е провал, към момента няма друго ММО, в което да се излива толкова много безплатен контент всеки божи месец. Иначе тоя Black Desert изглежда добре, ама само на хартия и визуално е зле, въпреки че има не лош арт.
Вижте профила на потребителяИзпратете лично съобщение
Ikcen
Ascalon Trainee



Регистриран на: 21 Авг 2012
Мнения: 25

МнениеПуснато на: Пон Фев 11, 2013 5:16 pm Отговорете с цитатВърнете се в началото

Пусни клипчетата на HD Smile Не знам как можеш да ги наречеш "визуално зле". Много по-добри са от всяко MMO досега. Може би заради фликъринга, но това е въпрос на оптимизация. По принцип казват, че играта ще върви на Intel HD 3000, така че премигването докато се зарежда пейзажа ще изчезне, когато Black Desert бъде готова.

А за GW2, ми картата е на 50%, WvW на 100%, прекарах доста време и в sPvP. Всички подземия са минати по всички възможни начини, на фракталите съм 8 ниво. От месец не съм играл, сега ще видя какво ново пускат, но като цяло играта ми доскуча много бързо. Просто след 80 ниво не виждам никакъв смисъл в цъкането. Няма политика, няма индивидуални турнири, няма собственост и готини награди. Сандбокс елементи липсват напълно. Въобще ужасен гринд.
Вижте профила на потребителяИзпратете лично съобщение
Delegat
Lord Ninjaz



Регистриран на: 13 Май 2005
Мнения: 1031

МнениеПуснато на: Вто Фев 12, 2013 11:12 am Отговорете с цитатВърнете се в началото

Да очакваш сендбокс елементи в themepark ММО означава, че просто си сбъркал играта. И какво значи, че WvW ти е на 100%, че си разкрил всичко на 4те карти ли, което е омг голямото постижение. Всяка вече има поне 10 човека от гилдията там, играем заедно и с други гилдии и смазваме френски и немски задници.
Вижте профила на потребителяИзпратете лично съобщение
Ikcen
Ascalon Trainee



Регистриран на: 21 Авг 2012
Мнения: 25

МнениеПуснато на: Вто Фев 12, 2013 12:24 pm Отговорете с цитатВърнете се в началото

Ми снощи бях във WvW с моята гилдия, около 50 човека се събрахме, избих само аз стотина играчи за по-малко от час и превзехме 2 карти, целите. Но като се изключим, противниците си ги превземат обратно, което леко обезсмисля цялото действие.
Вижте профила на потребителяИзпратете лично съобщение
Delegat
Lord Ninjaz



Регистриран на: 13 Май 2005
Мнения: 1031

МнениеПуснато на: Вто Фев 12, 2013 3:21 pm Отговорете с цитатВърнете се в началото

На сървърите в по-долните тиери се случват такива неща (както се случваше и на РоФ), но на Тиер 1 и 2 е обсолютно невъзможно, поради простата причина, че там сървърите са с висока популация и не се ли поддържа постоянно присъствие (включително през нощта) в WvW просто няма как да имат високи рейтинги.
Вижте профила на потребителяИзпратете лично съобщение
scalard
Friend of the Mоuntаin



Регистриран на: 12 Авг 2011
Мнения: 103

МнениеПуснато на: Пет Фев 15, 2013 4:01 am Отговорете с цитатВърнете се в началото

Като концепция играта наистина изглежда доста добра но като реализация предстои да видим.Иначе от това което съм чел за нея,се очертава доста хардкор ммо и не знам как ще бъде бъде приета на запад,където тренда в момента е ммо-тата да са ултра казуал.
Вижте профила на потребителяИзпратете лично съобщение
Boko
R-Tard



Регистриран на: 16 Май 2005
Мнения: 2511
Местожителство: Imaginationland

МнениеПуснато на: Съб Фев 23, 2013 2:39 pm Отговорете с цитатВърнете се в началото

Според мен 'новото поколение' още не е съвсем пристигнало. Поглеждайки към развитието на модерната технология, сигурно подобно нещо ще се случи и с игрите и конкретно ММО-тата - невидимост. Механики, които работят неусетно. Но това е доста трудно за постигане. Мисля, че лека полека ще изчезнат повечето елементи от UI-то, което всички познаваме (skill bar, health/mana bar, и т.н.), ще изчезне и leveling системата, която познаваме. Guild Wars 2 е добра стъпка към това 'ново поколение', но със сигурност не е достатъчна сама по себе си за да открие сезона. Delegat може да е див фен на World vs World битките, но те всъщност са изтърканата част на играта. Нещо виждано и опитвано, което съществува от доста години насам. Масови битки, защита на обекти, не знам си кво - глупости. Това го има навсякъде по един или друг начин. Приятното усещане от вдигането на героя - това обаче го няма почти никъде в ММО-тата и една от правилните стъпки напред. Премахването на 'задачите и домашната работа' от игрите е много важно. Удобният дизайн на HUD-a също е плюс, но не e groundbreaking. Спомням си и обещанията на Анет преди да излезне играта, едно от които беше 'променливата среда', която се изменя заедно с дейсвтията на играчите, но това също не беше реализирано както трябва. Искам чуплив терен с дупки по земята, които остават там, унищожени села, които си остават унищожени и т.н. Играта все още страда от стари, класически ММО болести и всички го знаем.

Всичко това ни е познато и е част от старото поколение - начина, по който се вдигат нива на героя, Talant trees & talent specs, leveling crafting , button mashing, endless worthless items & cosmetics. От друга страна комботата са нещо приятно и правилно, точно така трябва да се размишлява при създаването на едно ново ММО. Игри като Magicka правят това както трябва - играчите имат голямо поле за изява на креативност, избирайки една от многобройните възможни комбинации за всяка ситуация. Те сами създават skills/spells, просто защото механиките на играта го допускат. Така си представям и ММО-то на бъдещото - толкова задълбочена система, че играчите едва ли не да създават уменията на героите си от нищото, постигайки уникален, но балансиран ефект. Пратете ми СМС когато подобно ММо излезне на пазара.

_________________
BFNK Music
Вижте профила на потребителяИзпратете лично съобщение
scalard
Friend of the Mоuntаin



Регистриран на: 12 Авг 2011
Мнения: 103

МнениеПуснато на: Съб Фев 23, 2013 7:06 pm Отговорете с цитатВърнете се в началото

Относно новото поколение,ммо зад което седи голямо издатеслко име като нцсофт,активижън,еа...забрави да е стъпка напред към нещо въобще.Там всичко е бесен мейнстрийм и опростяване.Играе се на сигурно.Даже очаквам следващите игри на аренанет и близард да са интегрирани във фейсбук.В момента е трудно да наречеш рпг игра като гу2,по-скоро ммо екшън адвенчър.Та в тоя ред на мисли,"новото поколение",ще дойде(според мен) от 2 места-Корея е едното(като например играта от тази тема) и инди дивелъпърите,залагащи на кикстартер кампании(патфайндер,камелот,стар ситизен to name a few.
Вижте профила на потребителяИзпратете лично съобщение
Delegat
Lord Ninjaz



Регистриран на: 13 Май 2005
Мнения: 1031

МнениеПуснато на: Пон Фев 25, 2013 11:00 am Отговорете с цитатВърнете се в началото

All Hail Boko, дето всичко знае и всяко ММО е играл, но едва ли има и 5 часа, прекарани в WvW. И за твое сведение, към момента няма друго ММО, което да предлага 3way large scale битки освен първоизточника на този PvP режим DaoC, която е на 10 години вече.
Вижте профила на потребителяИзпратете лично съобщение
Boko
R-Tard



Регистриран на: 16 Май 2005
Мнения: 2511
Местожителство: Imaginationland

МнениеПуснато на: Пон Фев 25, 2013 1:26 pm Отговорете с цитатВърнете се в началото

Delegat написа:
All Hail Boko, дето всичко знае и всяко ММО е играл, но едва ли има и 5 часа, прекарани в WvW. И за твое сведение, към момента няма друго ММО, което да предлага 3way large scale битки освен първоизточника на този PvP режим DaoC, която е на 10 години вече.


Делегат, не ти ли е хрумвало някога, че може би ако прекараш 500 часа повече в нещо, което не те привлича особено много - няма да започнеш да го харесваш? Твоята логика винаги е такава, независимо какъв спор/дискусия водим. Според теб ако някой не си пада по WvWvW - той просто не е играл достатъчно. Не е прекарал хилядите часове, които ти си прекарал - това е причината, нали? Със сигурност не мога да твърдя, че съм играл всички ММО-та, но chances are, че са повече от колкото ти си играл. Ако това въобще има някакво значение (няма). Часовете ми в WvWvW са били достатъчни (над 5) за да ме убедят, че (за мен) WvWvW е скучно активити.

Благодаря ти и за безплатната информация относно 3way, но ти много обичаш да се хващаш за листа и клони, докато в случая аз съм се хванал за цялото стъбло. Няма смисъл да задълбаваме, защото аз вече знам какъв ще бъде отговора ти - същият, както винаги. Или 'бла', което е основният ти аргумент. Large scale битки има навсякъде, под една или друга форма. Твоят афинитет към PvP-то в ГВ2 НЕ Е ДОСТАТЪЧНО добра причина за да накара другите да го харесат и да си затворят очите, елиминирайки всички сериозни проблеми на ум. Освен всичко ние обсъждаме появата на next-gen MMO. Естествено, че в момента го няма - нали първо трябва някой да го създаде. -_-
ГВ2 е може би най-приятното ММО за сега, но със сигурност не е по-добро от ГВ1. И преди да започнеш да ме нападаш с 'бла' или колко часа съм играл еди-кво-си - това е просто моето мнение.

_________________
BFNK Music
Вижте профила на потребителяИзпратете лично съобщение
Ikcen
Ascalon Trainee



Регистриран на: 21 Авг 2012
Мнения: 25

МнениеПуснато на: Съб Мар 30, 2013 4:19 pm Отговорете с цитатВърнете се в началото

Интервю с един от директорите в PА, който дава много инфо за играта. Например героите няма да са gender-locked - http://www.mmoculture.com/2013/03/black-deserts-interview-with-developer-pearl-abyss/
Вижте профила на потребителяИзпратете лично съобщение
Ikcen
Ascalon Trainee



Регистриран на: 21 Авг 2012
Мнения: 25

МнениеПуснато на: Пон Дек 02, 2013 11:08 pm Отговорете с цитатВърнете се в началото

Още инфо за играта. Става все по-добра.

Арена за PvP, който е играл L2 знае каква тръпка е, ако има и 1vs1 турнири, леле...

http://www.mmocast.com/news/black-desert-gstar-2013-coliseum-action/

И анализ за икономиката на играта, която също е измислена изключително добре.

http://www.mmocast.com/mmo-guides/black-desert-economy-part-resources/

http://www.mmocast.com/mmo-guides/black-desert-economy-part-ii-map-nodes-enchanting-system/

http://www.mmocast.com/mmo-guides/black-desert-economy-part-iii-trading/
Вижте профила на потребителяИзпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:      
Създайте нова темаНапишете отговор


 Идете на:   



Следващата тема
Предишната тема
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Translation by: Boby Dimitrov